صعود قاطعانه رئال به ÙŠÚ© چهارم

صعود قاطعانه رئال به يک چهارم




 

 


صعود قاطعانه رئال به يک چهارم


تاریخ : پنج شنبه ،
26 اسفند 1389

رئال در تمام 90 دقيقه ريتم تهاجمي خود را حقظ کرد و يکي از بهترين بازيهاي اين فصل را به نمايش گذاشت.


رئال مادرید با بردی قاطعانه در برنابئو بالاخره از سد طلسم یک هشتم نهایی این جام گذشت و به یک چهارم نهایی رسید. این بردی بود که با بازی خوب چند ستاره مثل اوزیل ، دی ماریا ، مارسلو و خدیرا به دست آمد. بردی که کیفیت فنی رئال را به نمایش گذشت و هواداران رئال را به کسب قهرمانی تورنمنت امیدوار کرد.

ژوزه مورینیو رئال مادرید را به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان رساند. این اتفاق برای اولین بار در هفت سال گذشته روی می‌داد.

بازی رئال- لیون با میدان داری حریف فرانسوی آغاز شد اما بلانکو بلاخره ابتکار عمل را در دست گرفت و موافق به پیروزی دلچسبی شد. آنها بعد از چند حمله و ضربه فوق العاده رونالدو بالاخره با یک دوی زیبای مارسلو و کریس به نتیجه رسیدند و این بازیکن پرتحرک برزیلی بالاخره هوگو لوریس را مغلوب کرد . رئال در نیمه اول به حملات خود ادامه داد اما برای گلزنی تا دقیقه 66 صبر کرد تا با ضربه بنزما به گل برسد. بنزما در روزی که کریس نسبتا کم فروغ بود نمیشه خوبی دشت. و یک گل هم در نیمه اول زاده بود که کمک داور آن را آفساید اعلام کرد.

در اواسط نیمه دوم کریم بنزما گل دوم را هم زد تا تیمش نفس راحتی بکشد و با خیالی آسوده بازی را دنبال کند. توپی بلند باعث سردرگمی دژان لوورن و کریس شد و بنزما توانست توپ را بگیرد و از بین دو پای یوریس وارد دروازه کند.

گل سوم رئال هم توسط دی ماریا به ثمر رسید که یکی از بهترینهای دیدار بود. توپ بلند دیگری به محوطه جریمه لیون رسید و با اشتباه مدافعان، مسعود اوزیل ضربه سر زد و آنخل دی‌ماریا آن را پشت سر یوریس انداخت.
از نکات جالب این بازی می شود به تعویض کریس رونالدو اشاره کرد که به دلیل شرایط وی رخ داد. رئال بعد از بیرون رفتن او گل سوم را زد.

بازيکنان رئال : کاسياس ، مارسلو ،‌په په ، کارواليو ، راموس ، ژابي ، خديرا ، اوزيل ، دي ماريا ،‌رونالدو و بنزما / تعويضي ها : گرانرو‌، کانالس و آدبايور
بازيکنان ليون : لوريس ، ره وييره ، کريس ، لوورن ، گورکوف ، تولالان ، کالستروم ، براياند ، لوپز و دلگادو / تعويضي ها : پايد ، پيانيچ و گوميس
کارت زرد : په په و کارواليو از رئال و گورکوف و سيسوخو از ليون
آمار بازي :
شوت : 14-5 / شوت به چارچوب : 10-4 / توپگيري : 4-7 / کرنر : 9-4 / اوت : 24-27 / مالکيت توپ : 48-52
قرعه کشی
جمعه در نيون (سوئيس) فرعه کشي مراحل پاياني چمپيونزليگ فصل 11-2010 که در هشتم خرداد در ومبلي برگزار مي شود ، انجام خواهد شد . هشت تيم به مرحله يک چهارم چمپيونزليگ رسيده اند و هيچ محدوديتي هم براي رويارويي آنها وجود ندارد و تيمهاي هر مليتي مي توانند به هم بخورند ، هر تيمي مي تواند در مقابل هر کدام از هفت تيم ديگر قرار گيرد ، يعني امکان برگزاري الکلاسيکو در مرحله يک چهارم نهايي چمپيونزليگ هست . دو تيم لاليگايي باقي مانده در تورنمنت که از مدعيان اصلي قهرماني هم به شمار مي روند ، آن هم در حالي که در کوپا و در ليگ برنابئو قرار است که در فروردين اين دو تيم بازيهايي با هم داشته باشند .
به گزارش مرجع خبري رئال مادريد علاوه بر اين دو تيم اسپانيايي ، سه تيم انگليسي ، اينتر از ايتاليا و شالکه از آلمان و در نهايت يک تيم اوکرايني به عنوان پديده ، در مرحله يک چهارم حاضر خواهند بود .
هشت تيم حاضر در مرحله يک چهارم بدين شرح هستند :‌ رئال مادريد ، بارسلونا ، شالکه ، تاتنهام ، چلسي ، يونايتد ، اينتر و شاختار دونتسک.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل